tisdag 15 juni 2010

28 saker du inte visste om mig???

1. Din mobiltelefon: Sony Ericsson (särmobil. Inte nöjd...)
2. Din andra hälft: Höger.
3. Ditt hår: Rakt, mörkt/mellanbrunt (med 2 st mongolockar som blir blonda på sommaren. Ser inte klokt ut).
4. Det bästa du vet: Avkopplingstid, Att bara kunna slappna av helt utan krav.
5. Din dröm inatt: Att jag sprang ett maraton med längdskidor (vasaloppet??)
6. Din dröm/ditt mål: Att bli klar med allt jag vill bli klar med innan jag dör.
7. Rummet du är i: Det enda rummet i min etta.
8. Din hobby: Teckna, sjunga, skriva, läsa, träna...
9. Din skräck: Hajar, krokodiler, spindlar, saker som rör sig...
10. Vill du vara om 6 år: En robot.
11. Var du igår kväll: Hemma i soffan. Dega is tha shiiit!!
12. Vad du inte är: En enhörning. Suck den som ändå vore det...
13. En sak du önskar dig: En enhörning?
14. Var du växte upp: Helsingborg.
15. Det sista du gjorde: (Innan vaddå?) Var i skolan och tecknade/skissade.
16. Dina kläder: Nike.
17. Din TV: Platt.
18. Ditt hem: Studentlägenhet.
19. Ditt humör: Ughubughublaeäääarghihihi!
20. Saknar du någon: Alltid.
21. Din bil: En grön Volvo. x3
22. Något du inte har på dig: Hårband/hårtofsar.
23. Favoritaffär: Body Shop.
24. Din sommar: Hemma på öjn.
25. Älskar någon: Bonnie!
26. Favoritfärg: GRÖNT!!
27. När skrattade du senast: Nyss när jag tittade på Simon och Tomas. De hade en intressant diskussion om en spetsdukar. Doyley... xD
28. När grät du senast: I morse när jag satt och skrev.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar