torsdag 29 december 2011

Tebaxx...

Efter en awesome jul i Pescara, Italy, så är jag nu hemma på ön igen. Krävs lite att vänja sig vid att solen går ner vid 14.55 istället för vid 17-tiden. Är sjukt trött nu. Men jag lever på the high som jag skaffade mig i Italien. Var där i 10 dagar som varierade i intensitet. Det blev en del goda drinkar, lussekatter och gos med min älskade syster. På de slöa dagarna satt jag med skriv/ritblock eller datorn i knät. Har skrivit mer på en vecka än vad jag gjort de senaste tre månaderna. Det känns toppen.

Hoppas att the happiness håller i sig så jag kan vara mer kreativ. Har så mycket idéer just nu och jag vill verkligen pränta ner dem innan de försvinner. Hade Christin över på fika igår. Var trevligt att catch up lite efter julen och bara snacka lite skit. Altid trevligt att hänga med en bra polare. Även om jag nog halvt fan-girlade ihjäl henne igår. Men jag kan inte hjälpa det. T_T
Så mycket prettys har landat på min tallrik på sistone. Nu är det dags att go crazy i väntan på ljusare tider!

"...Whoo! My John Thomas is about to pop off and fly around the room, there's so much tasty in here..."
Jayne Cobb

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar