torsdag 31 december 2009

Året är nu inne på sina sista sekunder så här kommer en sammanfattning av mitt 2009!


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?: Ja. Jag besökte Starbucks. xD
2. Höll du några av dina nyårslöften?: Nej, tyvärr inte. ;/
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?: Jo, en gammal barndomsvän fick en liten pojke vid namn Adam. :)
4. Dog någon som stod dig nära?: Nej.
5. Vilka länder besökte du?: Danmark, Tyskland, Frankrike, England och Spanien.
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?: Större lägenhet så jag kan få ett ordentligt arbetsrum.
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?: Inget speciellt tror jag.
8. Vad var din största framgång 2009?: Jag fick ordning på mitt liv och tog igen en massa hp som låg och släpade.
9. Största misstaget?: Uggardegrävningen. Väldigt oinspirerande. Kunde ha spenderat en månad extra i Spanien istället.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?: Mina fötter var slamsor efter pilgrimsvandringen och båda mina stortånaglar trillade av.
11. Bästa köpet?: Fåtöljen jag sitter i atm. Grymt skön. Fast köksbordet kommer på en tät andraplats.
12. Vad spenderade du mest pengar på?: Tv-spel och böcker troligtvis.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?: Bonnie.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?: PotFs version av You know my name, VNV Nations Legion, Tori Amos Winter, och hela No Line on the Horizon plattan av U2
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?: Lite gladare.
16. Vad önskar du att du gjort mer?: Tränat och pluggat.
17. Vad önskar du att du gjort mindre?: Suttit framför datorn och ätit godis.
18. Hur tillbringade du julen?: Omgiven av idioter.
19. Blev du kä
r i år?: Definiera kär... (Starbucks ftw)
20. Favoritprogram på TV?: How I met your mother.
21. Bästa boken du läste i år?: Marley and Me
22. Största musikaliska upptäckten?: Antagligen VNV Nation eller U2
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?: Jag brukar sällan önska mig något. Är alltid roligt att folk vill fira en bara.
25. Något du önskade dig men inte fick?: Önskar mig som sagt sällan något.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?: Inte så mycket. Hade dock en awesome födelsedagsfest följande helg. ;)
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?: Att min cykel inte blev stulen. :(
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?: Hippie om somrarna och Darth Nitty på vintern. ;)
29. Vad fick dig att må bra?: Att jag deletade mina böcker och började om på nytt. Vi blev en lite lyckligare familj efter det.
30. Vilken kändis var du mest sugen på?: Snubben som är läskigt lik Djiva (dock bara på den enda bilden där han faktiskt såg ut som Djiva xD). Djiva nam nam... *droolz*
31. Vem saknade du?: Mig själv. ;/
32. De bästa nya människorna du träffade?: Hmmm... Nej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar